Teknikere på leje
En af vores dygtige serviceteknikere har været udlånt til Siemens Gamesa, hvor han skulle assistere det faste personale. Her blev han involveret i både service og vedligeholdelse af alt det værktøj og materiale, som de anvender ved opbygning samt montering af nye vindmøller.
I første ombæring var vores servicetekniker ”udlånt” til Siemens Gamesa i 3 uger. Efterfølgende bad de om igen at leje en af vores teknikere i et par uger.
“På den type udlejningsopgaver roterer vi altid vores teknikere, hvilket giver vores medarbejdere mulighed for at opbygge kendskab og erfaring med arbejdet hos Siemens Gamesa, hvilket igen gør os mere fleksible og i stand til at hjælpe og assistere ikke kun Siemens Gamesa – men også lignende virksomheder,” fortæller vores COO – Tom Nymand Kristensen.
Har du lyst til at læse om flere arbejdsopgaver, der er udført af West-Marine? Så kan du altid trykke her og blive opdateret de seneste projekter og nyheder.
Hvis du selv er på udkig efter hjælp til at fikse din båd eller skib, så kan du kontakte vores serviceafdeling ved at skrive til sales@west-marine.dk eller ringe direkte til vores hovednummer +45 75 45 70 44. Vores serviceteam er klar til at rykke ud – når som helst og hvor som helst – for hvis skaden er sket, skal det kunne fikses hurtigst muligt. West-Marines teknikere arbejder døgnet rundt for at betjene og servicere alt fra indenrigsfærger og store skibe. De er eksperter i thruster overhaling og generelle serviceløsninger.