Sidste år havde vi en hasteopgave på Orøfærgen, da et fiskenet satte sig fast i det ene propellersystem og forårsagede utæthed i propellens pakdåse. Færgen var nødsaget til at gå i nøddok på Assens Skibsværft, og vores serviceteknikere var hurtigt på stedet for at løse problemet. Efter et veludført stykke arbejde vendte færgen tilbage på sin overfartsrute mellem Orø og Holbæk.
Nu har Orøfærgen igen været i dok hos Assens Skibsværft, hvor vi sendte vores serviceteknikere Johs Schmidt og Daniel Einarsson forbi for at afmontere den ene thruster.
Den blev efterfølgende fragtet til vores værksted i Esbjerg, hvor vi fik den overhalet. Alt fra lejre, liner, pakninger og O-ringe i thrusteren blev udskiftet. Vores teknikere transporterede den efterfølgende tilbage til Assens, hvor den blev monteret på Orøfærgen.
Vi er glade for at kunne hjælpe Orøfærgen med at blive sejlklar igen, og vores teknikere arbejder altid hårdt for at sikre den bedste og mest pålidelige service.
Se billeder fra opgaven på Orøfærgen her:
Hvis du selv er på udkig efter hjælp til at fikse din båd eller skib, så kan du kontakte vores serviceafdeling ved at skrive til sales@west-marine.dk eller ringe direkte til vores hovednummer +45 75 45 70 44. Vores serviceteam er klar til at rykke ud – når som helst og hvor som helst – for hvis skaden er sket, skal det kunne fikses hurtigst muligt. West-Marines teknikere arbejder døgnet rundt for at betjene og servicere alt fra indenrigsfærger og store skibe. De er eksperter i thruster overhaling og generelle serviceløsninger.
West-Marine A/S er en maritim virksomhed, der markedsfører produkter og serviceløsninger til industri, marine & offshore.
07:00 - 16:00
07:00 - 13:30
Efter aftale