Service på Energnist
Energnist er Vestdanmarks største affaldsenergiselskab med anlæg i Kolding og Esbjerg. Vi har ofte været ude og hjælpe med forskellige serviceringer, vedligeholdelse og specialopgaver på deres anlæg i Esbjerg. Vores tætte samarbejde gør, at vi hurtigt kan rykke ud og sikre, at deres anlæg kører optimalt.
Vi blev for nylig kontaktet af Energnist med en speciel opgave, som krævede præcis planlægning og faglig ekspertise. Opgaven gik ud på at demontere og nedtage to kemikalietanke og to luftkompressorer, herunder alt tilhørende udstyr som rørføringer, gangveje og stiger. Denne type arbejde kræver en omhyggelig tilgang for at sikre, at både sikkerhed og effektivitet opretholdes gennem hele processen.
Vi sendte fire erfarne medarbejdere ud til opgaven, som strakte sig over et par uger. Vores team af servicemontører arbejdede tæt sammen med Energnists personale, og alt forløb præcis efter planen. Det betød, at vi kunne overholde den fastsatte tidsramme uden problemer, hvilket var en vigtig faktor for kunden, da anlægget skulle være operationelt hurtigt igen.
Udover denne opgave hjalp vi også Energnist i sommerferien, hvor deres værkfører var på ferie. For at sikre en problemfri drift i den periode, sendte vi en arbejdende værkfører ud som vikar i en uge. Her hjalp han med diverse opgaver på anlægget og sørgede for, at dagligdagen fortsatte gnidningsfrit.
Vores fleksibilitet og evne til hurtigt at tilpasse os kundens behov er en af de ting, der gør samarbejdet med Energnist så stærkt. Vi er altid klar til at træde til, uanset om det gælder større projekter som demontering af komplekst udstyr eller mindre, men vigtige opgaver som at stille arbejdskraft til rådighed i ferieperioder. Dette samarbejde er et godt eksempel på, hvordan West-Marine formår at levere skræddersyede løsninger til vores faste kunder.
Har du lyst til at læse om flere arbejdsopgaver, der er udført af West-Marine? Så kan du altid trykke her og blive opdateret de seneste projekter og nyheder.
Hvis du selv er på udkig efter hjælp til at fikse din båd eller skib, så kan du kontakte vores serviceafdeling ved at skrive til sales@west-marine.dk. Du kan også ringe direkte til vores hovednummer +45 75 45 70 44. Vores serviceteam er klar til at rykke ud – når som helst og hvor som helst – for hvis skaden er sket, skal det kunne fikses hurtigst muligt. West-Marines teknikere arbejder døgnet rundt for at betjene og servicere alt fra indenrigsfærger og store skibe. De er eksperter i thruster overhaling og generelle serviceløsninger.