Skip to main content
Vi står klar til at hjælpe 24/7/365 - Døgnservice

Levering i lynfart

22. april, 2024

Når en maskine har brug for udskiftning af en pakning, er der risiko for, at hele arbejdet går i stå. Når pakningen først er skiftet, kan arbejdet genoptages og derfor skal den ofte skiftes her og nu. 

Nature Energy var i gang med at udføre en sandtømning og reparation på en af deres biogasreaktorer ved deres anlæg i Brande. Gummipakningen i deres centeromrører blev ødelagt og derfor hastede det med at skaffe en ny. 

De havde brug for en ny pakning samme dag, så arbejdet ikke ville blive udskudt mere end højst nødvendigt. De fandt gennem en hurtig Google-søgning frem til West-Marine A/S. Keld Moesgaard gik straks i gang med at lave en ny pakning i vores Europack-afdeling.

”Selvom vi har rygende travlt, så er vores fornemmeste opgave at kunne hjælpe alle vores kunder, når det virkelig haster. Og det gjorde det i dette tilfælde, hvor Nature Energy havde brug for en hurtig levering. Vi fik hurtigt afstemt opgavens omfang og gik i gang med at fabrikere den rigtige gummipakning, så de kunne hente den senere samme dag,” siger Keld Moesgaard, Head of Sales and Production hos West-Marine.

”Jeg stod med en hasteopgave, som jeg først var i tvivl om kunne blive løst samme dag. Heldigvis kom West-Marine op, og jeg er sikker på, at jeg ved fremtidige pakningsopgaver vil huske dem”, fortæller Morten Andersen, Operationel Engineer hos Nature Energy. 

Vi er glade for, at Morten og Nature Energy fandt vej til os hos West-Marine. Vi står altid klar til at hjælpe med alt fra hasteopgaver til længere projekter. Vores afdeling kan hurtigt fremstille specialdesignet og kundetilpassede pakninger i alle materialer på alle tider af døgnet.

Se billede af den ødelagte centeromrører:

Har du lyst til at læse om flere arbejdsopgaver, der er udført af West-Marine? Så kan du altid trykke her og blive opdateret de seneste projekter og nyheder. 

Hvis du selv er på udkig efter hjælp til at fikse din båd eller skib, så kan du kontakte vores serviceafdeling ved at skrive til sales@west-marine.dk eller ringe direkte til vores hovednummer +45 75 45 70 44. Vores serviceteam er klar til at rykke ud – når som helst og hvor som helst – for hvis skaden er sket, skal det kunne fikses hurtigst muligt. West-Marines teknikere arbejder døgnet rundt for at betjene og servicere alt fra indenrigsfærger og store skibe. De er eksperter i thruster overhaling og generelle serviceløsninger.

Keld Moesgaard Europack

West-Marine A/S er en maritim virksomhed, der markedsfører produkter og serviceløsninger til industri, marine & offshore.

Åbningstider

  • Man-tors

    07:00 - 16:00

  • Fredag

    07:00 - 13:30

  • Lør-søn

    Efter aftale

  • Service året rundt 24/7/365